Dessa Dejtingprogram

Nu sitter jag, syster och moder och kollar på något amerikanskt dejtingprogram på 3:an. De är typ en äldre kvinna som letar en ung man att "dela resten av sitt liv med".
Och nu är det final och så har hon valt bort den jag tyckte borde vinna. Och nu sitter han och gråter i limosinen på väg hem. Jag tycker så synd om dom som kommer 2:a i sånna program. Och på något sätt så tycker jag inte synd om dom i de svenksa serierna, bara i de utländska. För där är killarna snyggare och verkar så snälla och fina och så åker dom ut och sitter och gråter i en limo.
Uscha, nu ska hon berätta för vinnaren att hon valt honom.
Önska honom lycka till!

Himla heartbreaker hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0