Dirketsent Från Skövde

Just nu sitter jag här i systers och hennes pojväns lilla lägenhet i min ensamhet och ska plugga SO.
Gick upp vid sex för att kunna åka vid sju igår morse. Var lite trött då, men jag höll mig ändå vaken ändå! Vilken krigare jag är!
Igår så fixade här i lägenheten, typ möblerade om, skruvade ihop byråar och sånt. Nu är mor, syster och Han och shoppar lite mer saker hit, men eftersom att jag har So-prov morgon som jag inte kollat så mycket på fick jag vara kvar här och plugga. Snacka om att frysa ut den minsta :(
Men sen när de kommit tillbaka ska moder och jag sätta oss i bilen och åka hem alla 50 mil igen. Så vet inte om jag hinner blogga nå mer idag, annars bloggar jag mer imorgon, för nu ska jag bli smart.
Pözz pözz!

(killens dator är såå stor så jag hittar inte vart man hittar bilderna. Jag skojjar inte, han har en sån där ultra modern ny dator som tar över halva rummet och som jag inte ens hittade internet på. Men den är väldigt fin ändå :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0