En Grej Som Är Kul

Har ni tänk på en sak? klart ni har, men har ni tänkt på just den här saken: När man ska imitera någon så brukar man ju oftast låta på något sätt och sedan säga något som den personen brukar säga. Om man ska imitera Foki tex brukar man ju prata med en pipig röst och breeed norrländska
Men nu till det kul kuliga: Kan ni lista ut vilka det här är? (Är några kända bloggare + några kompisar till mig)
1. "Förlåt för att jag inte ha bloggat något idag, men har haft lite familyproblems.. :( Aldrig kul att bråka med familjen.. Man mår så dåligt (N) :( Igår var jag i alla fall ute med Bella, Michelle och Amir..."
2. "Ååååh, jag är såå hungrig!! Kan vi inte äta?? Vi går till McDonalds. Aaaahh, jag dör! Jag har ont i magen nu, kan vi inte äta snart?!"

3. "Oj oj oj! Vad tokigt. Men Eveline då, vad säger du för något? Hej då, Willsan!
4. "Vill ni höra något intressant?" *tre minuter senare*" Jag kände att jag förstörde stämningen nu.. Om du inte älskar den här låten är du inte min kompis längre!"

5. Fulis! Jag vet, jag är snyggast. Åhh, kolla Jacobs kropp! Asniktet är fult men resten.. mmm..."

6. "Fin heeeest. Kvällen ska jag tillbringa med min finis till pojkvännis. Sjöapor!! <3"
7. "HAHAHAHHAHAHAHHA! Solklart! HAHAHHAHAH! Jag är brunare än dig, haha! HAHAHHAHA!"
8. "BASELINE! Två idioten, spring!"
Lovar att ingen kommer gissa rätt på alla. Mohaha! Julia är smart, jo, jag vet.

Agnes ger er en liten lycka-till-flirt. :)

Kommentarer
Postat av: viola

är 3:an jag ????? :D

2012-01-08 @ 20:02:00
URL: http://vejola.blogg.se/
Postat av: Ida. R

1. Kissie?

6. Johanna/Hofh

2012-01-12 @ 18:52:41
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0