Jalla

När Agnes pratar fort och ska säga jag vill ha så säger hon "jalla". Det låter faktiskt as kul!
"Jalla nappen! Jalla sås på kycklingen! Jalla godis!"
Jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla! Heeh, det låter lite kul om man säger det fort.
Jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla, jalla!! Blir typ en såndär as jobbig låt! Som Mange låten och Plocka barn.
Men idag har jag inte gjort något speciellt. Har suttit hemma och skrattat åt bilder och hostat mig tårögd.
Hände en väldigt tråkig sak inatt/idag också, men det tar jag inte upp här på bloggen. Är inte ute efter några snyftkommentarer, det sänker liksom bloggens roliga sida. Så vi tänker på Jalla låten istället och så peppar vi för att kolla på basket med Eveline, Viola och Jasmin imorgon! Har inte träffat dom på en vecka!! Får inte upprepas!
Jalla jalla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0