Lär Er Stava!

Nu är jag hemma från bion igen. Har varit hemma ett tag, men fastnade med ett djupt samtal med Viola.
Skoja, men filmen var väl bra. Trodde den skulle vara bättre, men den var bra. Och Zac Efron var snygg som vanligt, fast han puss pussades med en som jag inte ville att kan skulle puss pussas med. Viola bah "Neeej, inte hon!!"

Men ni som vill se den borde se den, den var faktiskt rätt så bra. Imorgon är det Dragons på kvällen, annars är det väl inget speciellt jag ska göra. Vet ni vad jag inte tycker om? Sånna som skriver spec istället för speciellt. Är det svårt att lägga till några bokstäver? Eller när det skriver oxå. Det stavas också! Lär er stava, ni som skriver så!
Nu ska jag kollade vidare på en film på teven.
God kväll!
Varsågod, från mig till er! Köpt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0