Lilla Puh Då

Idag var jag på bio med Wilma och såg Alvin och gänget 3. Fast den var ju liksom en riktig barnfilm, så den var inte så bra. Fast Wilma tyckte det +  att hon fick någon special mugg som hörde till filmen. Hon var värsta stolt över den när hon kom hem! Som jag och min Breaking Dawn mugg.. ^^
Meeen sen fick jag reda på att mamma och Agnes varit och sett Nalle Puh's film och jag blev jätte avundsjuk på dom! Den ville jag ju hellre se än en film med ett par sjungande ekorrar. För lilla puh's citat i filmerna är ju jätte fina. Läs bara dom här:

*Vilken tur att du la märke till det, annars hade ingen sett det.
* När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra.
*Christoffe Robin: Kära Nalle, vad jag tycker om dig.
Puh: Det gör jag med.
*Kom inte försent till det du vill komma i tid till.
*Det är bra att  veta vad man ska leta efter innan man börjar leta.
*Vad underbart att ha en Riktig Hjärna som berättade saker och ting för en.
* Kanin: Det tar alltid längre tid än man tror.
Puh: Hur lång tid tror du det tar då?

Man måste ju bara älska honom! Får köpa den filmen när den kommer ut, för den ska jag se! Nu ska jag kolla på tv eller något och sen ikväll ska jag äntligen få träffa Fritiof!! :DNästan fyra veckor sedan jag träffade henne!
Hej då!

Kolla vilken liten charmknutte han är! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0