My New Room

Tänkte att jag skulle vara lite cool och ha en engelskspråkig rubrik idag.
Nu när syster är utflugen så har jag fått hennes lilla rum här hos pappa! Nu håller jag på att flytta in alla mina saker, men jag tror inte att allt kommer få plats, så får slänga en massa och ställa upp en del på vinden.
Här är lite bilder på de balla rummet:

Har fått ballkong nu som jag kan sitta och steka på i sommar. (Y)

Lite kaosig säng. Lite gosedjur ska faktiskt bort, måste hitta ett täcke som matchar väggen känner jag också. Och kolla, där ligger ju alla saker lite huller om buller!

Sen är det ju så att vår lägenhet är så fruktansvärt different att den har fönster inne i lägenheten. Men det är ändå lite coolt tycker jag. :)

Sen har man fått systers tjocktv också! YEAH!

Men ja, det är ju inte klart än, lite tomt i hyllorna och så men det kommer säkert bli fint fint innan allt är klart.
Nu ska jag plocka vidare här inne och sen duscha.
Goder kväller!

Kommentarer
Postat av: Sara

Party every weekend in youre new rom;)



haha skoja (:

2012-01-30 @ 21:07:50
URL: http://saraawr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0