Några Dagar

Dag 07 – Ett minne jag aldrig glömmer

Dag 08 – Ett ögonblick

Det är många minnen jag aldrig glömmer! Fast Göteborg är ju ett oförglömligt minne enligt mig! Det var så kul att spela alla matcher, att för första gången vinna fler än fyra matcher, vara på Liseberg en hel dag, gå på Universeum, bussresan dit, allt var så bäst! Fast förra året kände jag inte dom i laget lika bra som jag gör nu, så när vi åker dit nu i vår så kommer det ju bli ännu bättre! Shit pommesfrites vad vad roligt vi kommer ha! (Y) :D
Sen ett ögonblick, ja det var väl när jag såg Håkan Hellström i somras! Det var ett mycket vackert ögonblick. :)
Tänk er att tillbringa en halv vecka med dessa tjejor + Jasmin (som jag inte ha en bild på) + de andra helt grymma brudarn! Det kan ju inte misslyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0