Fredag Den Trettonde

Har inte kunnat blogga förrän nu, moder min har suttit bredvid mig hela tiden i soffan och tjuvkikat på ALLT jag gjort. När man är inne på fejjan frågan hon "Vem är det där?" när man läser Kissies blogg säger hon "Nämen vad läser du för något Julia?"
Tycker hon ska börja kommentera systers bloggar och grejs. Men idag var jag i skolan som vanligt och grejade med mitt och sen var det Dragons nu ikväll. :) Men de förlorade mot solna med sju påäng. :( Men de var bra ändå, tycker jag.
Imorgon ska jag först hjälpa far min med en sak på dan och sen blir det kankse de tre brudarna på kvällen. Får se om de orkar vara med mig. ^^)
Nu ska jag kolla klart på en film och sen sova.
God natt!

Måste lära mig ta fina bilder. Ska boka en lektion imorgon. (Y)

Juste, det är fredag den trettonde idag. Fast jag tror inte på sånna saker, otur har man ju året om så vad skulle det vara för speciellt med just den här dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0