Det Här Med Att Sova

Nu när lovet snart är slut så försöker jag "vända på dynget". Ni vet, gå och lägga sig tidigare och vakna innan klockan ett. Så igår la jag mig tolv, men somnade halv tre. Hur lyckas man?! Alltså jag låg vaken och försökte sova, räknade får och sånt, och så börjar det klia på benen! Jag trodde rent seriöst att jag antingen hade löss på benen eller att jag hade fått någon mystiskt sjukdom som man bara får på House och som gör att man tillslut måste kapa av benen.
Men efter att jag legat och rullat runt i sängen i två ½ timme så somnade jag. Sedan ringde klockan kvart i tio. Jag gjorde inte glädjehopp.
Men nu ska jag klä på mig och sedan ska jag på stan och köpa en grej. Sen ikväll är det ju Dragons och sen ska jag sova. Får typ springa tre varv runt huset först och sedan sova. Det borde funka? Eller?

Så var det också, jag låg och tänkte på vad som skulle hända om taket rasade in på mig. Om jag skulle klara mig eller om jag ska skulle dö splash boom!

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Vända tillbaka på dygnen*

Vända på dygnen är att man är vaken halva natten och sover bort halva dagen...

2012-01-12 @ 18:55:24
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0