23:14

Alltså jag borde ju ha fattat att jag skulle kunna ha internet här, eftersom att hela släkten är värsta teknikfreaken och deras hem ser ut som att vara direkt ur Kjell & Company katalogen...
Men det är ju väldigt bra! Lite fejjan och bloggar sitter alltid bra liksom. (Y)
Nu är vi i alla fall hos min farbror och hans familj. Har inte varit här sen jag var sju och deras hus är värsta flott! Skit fint är det så jag kommer leva som en kung här!
Imorgon ska vi alla cykla och bada under dan, eller jag ska sola som en apa för får lite ångest över att alla är solbrända och fina och jag är blek och lite mindre fin. Men vi får se hur det går, antingen så är jag lika vit när jag kommer hem eller så blir jag en grillad kyckling.
Men nu ska vi sova, så god natt! :)
Så fin ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0