Den Fina Kusine

Det finns tusentals fina moment med min fina, väldigt lilla och lite stora kusin Ida. Vi har ju vuxit upp tillsammans och hon har lärt mig miljoner saker, fast den bästa var nog ändå den dag hon visade mig hur man kunde få ett par Barbiebyxor till att bli en tjusig Barbietröja istället. Helt amazing sak att kunna ju! 
Och allt vi gjort tillsammans! Vi har sett på skräckfilmer, vi har gjort Edsbyns finaste svampsoppa, vi har klättrat i träd, vi har lekt så häääääääääääär mycket med Barbie, vi har sminkat oss både vackra och fula, vi har bråkat som vilda ugglor, vi har sovit i samma säng (inget att rekomendera, hon sparkas som en kossa), vi har gråtit till Desperate Housewives, vi har dissat pojkar, vi har dreglat över One direction, vi har lekt superstars genom att sjunga kraroke och vi har lekt i deras badkar med My Little Ponnys till vi blev skrynkliga som russin.
Ida är världens mest awezomigaste kusin som man kan ha! Trots att hon är liten och klen och tre år äldre och vet mycket mer än jag och har två olika färger på ögonen som en alien och tvättar bort sminket alldeles för länge så att jag får sitta själv i hennes rum med alla spöken och att hon äter mer pannkakor än den-som-äter-mest-pannkakor-mannen. Hon är helt underbar och jag kände nu bara att jag inte säger det så ofta, så därför säger jag det nu. :)
 
 
Älskar dig kusin, min andra halva och bästa vän!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Rubensson

Men kära hjärtanes din gullunge! Tårögd gjorde du mig, tur för dig att jag är osminkad. Haha, jag vet att jag är seg på toaletten, jag gör allt annat förutom att tvätta bort sminket haha! Några av minnerna du delade av dig minns jag knappt själv. Jag minns inte det där med barbiebyxorna eller att jag lekte med my little ponnies... Men svampsoppan kan jag inte glömma bort i första taget! Åh min gullunge, tack för det här fina inlägget!! Det gjorde mig dag! :')

2012-07-15 @ 15:09:22
URL: http://idarubensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0