En Mycket Fin Kväll

Igår gick jag, Viola och Eveline till stan vid typ 18 nån gång (tydligen så ska man inte skriva klockan sex för det missuppfattas av snuskiga snuskisar -.-)   där mötte vi upp en massa på tivolit. Sen åkte vi karuseller, jag gick i lite spya, vi tog fin fina bilder, kollade in Ed Sheran när han sjöng, stod och granskade Molly Sandén outfit (trodde att henne små kompisar skulle hoppa ut vilken sekund som helst), gick hem till mig och kissade, gasade ner oss med Axe spray, käka nudlar och sen gick vi hem och sov. :)
En as rolig kväll var det och jag hoppas att flera ska gå nån mer kväll nu i helgen så vi kan hänga igen! :D
Ett fint fint kort gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0