Guldiga Nglar

Tjoo! Är hemma från filmen nu och den var faktisk as bra! Helt skruvad och jag skrattade typ högst så att en liten blond brud bitchblicka mig hela tiden. Men jag log och vinkade tillbaka bara :)
 
Sen såg jag typ världens fränaste sak idag - Amanda hade guld naglar! Jätte udda men nå så grymt snyggt! Måste skaffa sånna själv känner jag. Det är sånna där klisterlappar som man sätter fast på naglarna. *Ingen fattar*
De brukar finnas vid nagelgrejerna på Kick bla. SKITSAMMA! Alla fattar! Ni kan förretsen kolla på hennes blogg genom att scrolla ner, där står hennes fin fina blogg och en massa andras ;)
Nu ska jag dunka musik och försöka bli trött så att jag kan sova senare.
Jo, ibland känns det bara bra att ta fram duckfacet (Y)
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0