Korstabarnen Och Jag

Hur får alla biffkillar som tävlar i friidrott på sig sina dräkter? De sitter ju som slimmade på dom så man ser varenda biffmuskel! Om man träffar en biffig friidrottare ska jag fråga han det. 
 
Idag var jag på stan med Viola och Eveline. Köpte en klänning som var tusen gånger för stor så mamma får ta och sy in den, annars köpte jag en bandu (WOW!!! MAINSTREAM!!) men nu förstår jag inte varför. Vad ska jag ha den till liksom? Nä, det där kändes lite onödigt faktikst. Men nu snart ska jag äta och sen ska Ville och Eve komma hit så ska vi sen till far (han är borta så det är FF där. PARTY!och sova där och tjocka i oss Ben & Jerrys. (Y) Det kommer bli en fin kväll och ni får väl hålla utkik efter inlägg. :)
Åh, ni är så grymt fina! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0