Svar På Frågestunden

Violäjj:
Har du någonsin klappat en hårig åsna? - Nä, men har alltid drömt om det i smyg
Vad skulle du helst vara blind eller döv? - Jag tror jag helst skulle vara blind. För om man är döv kan man ju inte lyssna på musik och man mumlar när jag pratar så det vore lite små jobbigt.
Kina elr bulgarien i pingis? - Kina. Kineser är coola.
Kan du göra videobloggar? - Ehm, jo det kan jag väl. Men är för lat för att göra det ^^
Vem är den snyggaste killkändisen (förutom Zaccci)  -  Harry Styles, för han har LOCKIGT HÅR!!!
Kan du jonglera? - Typ med två bollar som alla andra kan
 
AnOnYm:
hur lång är du ? - typ 1.76cm tror jag
hur mycket väget du ? - xx kg :D
vilka bloggar läser du ? - Alla dom som står länkade där nere på bloggen + fokis, kissies, hofh, litensol.devote.se och systers blogg.
 
en gurka:
vad tycker du om mig? - Jo, gurkor är goda :)
har du färgat håret någon gång? - Neppeli nepp nepp
är på bra på basket? - Jag är väl helt okej, finns bättre
vilka är dina närmaste vänner? - Fritiof, Sara, Eveline, Viola och Jasmin. Och typ alla i klassen. :)
 
Bella:
Vad är din favoritmat? :) - Lax med en potatis sitter alltid fint (Y)
 
Ida. R:
- Favorit film? -  Spiderman och LOL
- Mat? - Jo, lax då
- Färg? - Blått och rosa.
- Artist? - 
- Låt? - Somewhere Only We Know med Keane
- Om du fick välja att göra en resa vart du ville, vart skulle du åka då? - NEW YORK!
- Om du fick en önskan, vad skulle du önska då? - Att jag fick skaka hand med Coldplay och pussa One Direction :)
- Vad ska vi hitta på i Sundsvall när jag hakar på er dit? - Röja på stan och jaga pojkar hade jag tänkt (Y)
- Bästa covern någon har gjort? - Good Life med Ebony Day
- Hur stor tönt är jag på skala 1-10? Du ligger på en sjua hos mig. - Jag är väl en större tönt än dig så du är väl typ en sexa, din tönt...
 
eveeee :D:
jahopp,
vad tyck du om mig då? - Jag tycker du är en helt amazing liten flicka som alltid finns där för en och som har en sjuk humor, precis som jag ^^) 
vem gillar du ? - Zac Efron och Spiderman, båda har fina tvättbrädor och är asballa
hur många klädnypor har du hemma ? - Jag satsar på 57 stycken 
puss <3 - Puuuuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0