That Special Moment

Nu är vi hemma igen och alla är kycklingar! förutom syster för hon blir aldrig bränd utan blir en bajskorv direkt. Rätt så sjukt att vi är syskon.
Haha, jag skulle ta en fin bild och så kommer pappa in och halkar på golvet och bah "Aaaah!" och så hade jag fingret på knäppa-kort-knappen och så rykte jag till för jag blev rädd och så blev allt kaos och så kom denna charmiga bild till:
Jag skyller häxnäsan och häxhakan på mor min.

Nu ska jag duscha av mig och sen ska jag, syster och frugan i huset gå till stan och käka glass medans pojkarna ska på fotboll. :)

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Du är inte ensam med häxhaka, jag ser ut att ha under/överbett ibland på mina bilder!

2012-07-27 @ 16:50:57
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0