The Amazing Spiderman

Nu är jag hemma. Igen. Känns som att jag är ute och reser ltie väl mycket just nu, men nu är det bara en resa kvar med mor min och de små och sen kan jag chilla de ssta veckorna av lovet.
 

Men vi var aldrig på Liseberg för det regnade aaaaaaaaaaaaas mycket i Göteborg under dan så vi hade ingen större lust att sitta på ett blött Liseberg, utan vi gick på bio. The Amazing Spiderman blev det och den var jätte bra! Har lite svårt för typ Batman och andra action filmer men Spiderman har jag alltid gillat och den här var nog den bästa hittills! Peter Parker var ju lite små ball nu med sin skateboard och allt. 
Fast nu ska jag packa upp allt och imorgon ska vi fira Bror som fyller år. Och på kvällen ska jag sova över hos Viola med Eveline! :)
God kväll!
Se den på bio med 3D, det gjorde jag och då vart filmen ännu ballare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0