Chernobyl Diaries

Idag ska jag på bio. Igen. Med Amanda, Jompa och Vicke pirre. Vi ska se Chernobyl Diaries och det är en skräckfilm = jag kommer dö. Filmne handlar om ett gäng som åker till en stad i närheten av Tjernobyl (ni vet, där kärnkatastrofen var i slutet av 80-talet) och så händer det en massa luriga saker där och sånt som kommer få mig att skita på mig. Men jag försöker att tänka positivt. Tex:
Det kommer finnas små söta barn med lockigt hår med i filmen. (Y)
Dom kommer springa i små mysiga gångar med My Little Pony musik i bakrunden (tror jag) (Y)
Och det bästa av allt: det kommer vara med ett pariserhjul i filmen! Så jag tror inte att den kommer bli så läskig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0