Det Regnade Idag

Okej, för det första vill jag bara säga att de ha gjort om allt på blogg.se så jag fattar ingenting!

Idag mötte jag först upp Eveline och Viola på stan sen åkte vi upp till Sidsjön och där skulle vi grilla med Jompa, Victor och Amanda fast det blev inte så. för vi hade inge ved eller kol att grila med ingen sån där grillvätska att dränk grillen med utan vi hade bara tändstickor. Och vi fick inte upp någon eld så det slutade med att vi åt kalla korvar och marschmallows. Inte sådär jätte mumsigt. 
Nu är jag hemma och ska börja packa för imorgon ska vi åka ner till farmor och farfar på 50-års party! Min farbror som fyller år så vi ska vara där över helgen och då blir det inget bloggande serrni! Nu ska jag sova i tre minuter och sen packa. 
Tack och hej!

Bild från i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0