En Stor Dag Idag

Idag tog bror stundenten! Åh, var så fint när han sprang ut från skolan med sina små kompisar! Det var äckligt kallt, men det var ändå fint! Fast precis när jag skulle ta kort på bror när han stod med sin klass så fint där uppe så laddade kameran ur. Det var lite surt, men Ida har ju sin fettokamera så det kommer bilder från studenten då jag fått tag i dom. :)

Nu ska jag äta upp alla restkakor från dagen och sen sova. Ledig imorgon så ska nog ner på stan med Fritiof tror jag. Annars ska jag i alla fall ner dit med moder och de små och kolla på den dära Munther som ska plinka på sin gitarr.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Jag älskar min fettokamera <3 Ska försöka lägga upp bilderna imorgon på fejan så du får tag i dem! :)

2012-06-06 @ 01:14:28
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0