God Natt

Tjoo! Nu ska jag och lilla Ida sova. Imorgon ska vi upp och käka mackor (as usual) och sen ska vi åka till något café/affär där våra mödrar ska få roa sig lite. Själv tänkte jag äta glass. (Y)
Och asså jag skojar inte, det är någon/något som fumlar runt här ute i ingenstans. Är skit läskigt, säkert en björn eller en jättestor snigel som bara väntar på att få attackera! Tur att man sover på andra våningen så de inte kan få tag igen. ^^) Pjuh!
 
Nu ska jag bara vänta tills Ida besökt toaletten och sen ska vi små barn sova.
God natt!
Ååååhhh, så finaa! Checka Niall liksom! Dör! (Niall är den smekheta blonda för er andra efterblivna som inte upptäckt detta vackra och underbara band. Än.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0