Hata Skräckfilm!

Läs rubriken så fattar ni hur det gick på bion.

Var så rädd att jag nästan grät! Och Jompa som satt bredvid var äckligt kall. Hoppade till en enda gång under hela filmen!
Fast det är ingen film jag direkt rekomenderar. Visst den var läskig och det hände saker hela tiden, men man har ju sett bättre skräckfilmer (ja, jag har faktiskt sett en del andra) och sen så var det zombiesar, och jag har väldigt svårt för zombiesar. Stavas det ens så? Zombiesar? Zombisar? Zombysar?
Skitsamma.
Filmen var sådär och jag blev as rädd.
Hur har eran kväll varit? :)


Kommentarer
Postat av: eveline thaaaa partypooper

först mötte jag upp viola på stan, sen gick vi vidare till ett vin ställe, sen blev det förfest hos göran sen drog vi oss ner med alla boysen som var på förfesten till jontes mellanfest, det vart ju några öl kan man ju rackt säga, men sedan drog hela mellanfesten ner till själva huvudfesten som hulda hade, och hennes föräldrar var hemma, hur konstigt är inte det? men det var iaf riktigt mycket ös kan man ju säga, sen drog jag, viola, mimma, justan, micke,lydia, håkan, fråkan, gråtan, göran och typ resten ner till efterfesten som låt i fränsta, tog ett tag att gå dit man ramlade ju lite då o då.

men efter ett tag kom vi fram, och det var fullt ös.

efter den festen drog vi vidare till slutfesten och söp oss fullare en ett marsvin, och ja nu är vi hemme och är med några puddingar från eskilstuna. seee yaaa julliiia, älskar din blogg, u go girl, fortsätt så, pussar från evvve ::::

2012-06-13 @ 23:43:46
URL: http://evelinewiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0