Lost In Birsta

Dagen började med att jag mötte upp Fritiof på stan för att kolla på skor åt henne till skolavslutningen. Men där hittade hon inga så vi åkte ut till skopunkten i Birsta. där hittade hon inte heller några skor. Sen när vi skulle hem så kom vi båda på att "Juste, vi har inga pengar kvar på busskortet."
Men jag fick en snilleblixt och tänkte gå in och fylla på mobilen med pengar på Ica Maxi och sedan åka med smsbiljett. Och i värsta fall fixa två smsbiljetter så att Fritiof också kunde ta sig hem. Sen märkte jag att mitt bankomatkort inte heller hade några pengar så vi stod där. Utan pengar, helt broke liksom, mitt i Birsta och visste inte hur vi skulle ta oss hem.
Så det slutade med att mor min fick hämta oss.
Och medans vi väntade köpte vi glass och Milkshake på Max.
Sen när jag kom hem så hade både Wilma och jag tråkigt. Så jag lekte lite med Wilmas garderob och mitt smink. (Y)
Minimodell, jag vet.
Sen ville Agnes också vara med.
Och nu sitter jag här och väntar på att säsongens sista Greys Anatomy ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0