Sommarlov

Nu är det sommarlov! Igen. Känns lite sjukt. Alla verkar as glada och peppade men för mig känns det som en tisdag? Sitter och här och kollar på klockan då och då och tänker "Snart måste jag borsta tänderna." Sen kommer jag på att det är fredag och att det kommer vara det i typ elva veckor framöver. Det är grymt länge!

Men idag efter skolavslutingen var det jag och några från klassen som gick till Sidsjön. Där chillade vi och hade vattenkrig. Sen gick alla hem, fast precis när jag kommit hem gick jag och Wilma för att playa basket på lillskolan med Vicke Pirre och Eric.
Nu ska jag bara chilla heela kvällen! Kanske se på någon film eller nå.
Ha det bra och softa nu första kvällen på sommalovet!

Jo, jag förstår vilka sommarkänslor ni får av denna bild. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0