Inköpt

Har köpt skolavslutnigsklänning nu + skor. Skit snyggt är det ihop, ser ut som värsta Heidi Klum! Blev inge bra bilder när jag skulle ta bilder på dom så ni får bilder när jag ska ha dom, alltså på tisdag på brors student. Asså skorna är sånna hära högklackade så blev tre meter lång med dom! As läskigt att gå i dom också, typ vinglar fram!
Men huvudsaken är att det blir fint ihop i alla fall, och det blev det! :)
Inatt sov jag och Eveline hos Viola och det var dunder mysigt. Vi sminkade varandra så att vi blev Barbiedockor allihopa, nattkäka ostkaka och mackor och flummade på skype. Nu ska jag läsa lite blöggar och andra viktiga sidor sen ska jag kolla på någon film tror jag. :) Hej dåå!

Bild från i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0