Det Här Med Skor

En tradition som varje människa i Sverige gör är ju att köpa skor till varje årstid.
Jag köper ett par nya till vinter och vår i alla fall och den här våren ska jag ha sånna här har jag bestämt:
eller dom här
Mumma kardemumma säger jag bara! Ack så fina skor kan vara! Fast de vita är ju billigare och är lättare att matcha kläder med men de röda är ju så schnygga!
Får gå ner på stan någon dag nu på sportlovet och spana runt lite som en James Bondare.
Sen finns det ju dessa mindre fina skor som jag inte förstår att folk tycker dom är snygga:


De slant med saxen när de gjorde den här skon
Skorna är as fräna, men jag börjar skratta när jag ser den! Haha, de är så gulliga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0