En Gammal Kompis

Gud vad trött jag är! Var på Birsta men Sara och Fritiof i flera timmar efter skolan! Kom typ dit vid halv fyra och åkte bussen hem vid åtta. Vi glömde bort tiden totalt! Det var Sara som kollade på sin mobil och bah "Ehm, Julia. Klockan är typ halv åtta snart...!"
Så jag är jätte trött nu, men köpte lite fin fina saker som jag ska visa imorgon, orkar inte fixa bilder på dom nu.
Imorgon ska jag också gå på stan med en gammal kompis. Vi bodde grannar när jag gick i 1:an - 2:an och vi var med varandra 24/7. Bokstavligt. Så fort jag kom hem från skolan sprang jag till henne och knackade på och var hon inte hemma grät man lite inombords men var hon hemma var det glädjehopp istället! :) Men hon flyttade till Uppsala någonstans där en sommar när jag hade slutat 2:an och jag minns att jag blev jätte ledsen när hon åkt!
Fast nu ska hon komma hem över helgen och då ska vi träffas imorgon, så hoppas att det blir kul!
Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och sen sova.
Goder kväller!

Köpte ett par as balla solglasögon från Cubus! Kan visa en bättre bild imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0