Mammas Blommor

Ser ni felet med den här bilden (förutom att det står tusen saker på fönsterbrädan)?
Blomman. Ser ni hur den käkar upp hela fönstret? Gardinen på ena sidan ser inte normal ut för att blomman pressar ut den. När man reser sig från skrivbordstolen så slår jag alltid, alltid, i huvudet i blomman.
Moder säger "Ja, men vi ska hitta en mindre blomma åt dg, pusselipussgurka." men det kommer ju aldrig en mindre blomma! Förra rummet med Wilma såg man knappt ut. Typ fyra über stora blommor som man alltid trasslade in sig i när man skulle öppna fönstret.
När jag flyttar hemifrån ska jag ha små, fina blommor som inte käkar upp hela fönstret utan som bara mumsar lite på dom. Lite diskret.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0