Saknar Kicki och Carola

Hahaaa, tycker det är så grymt att Torsten Flinck gick vidare till Globen! Det är han och Ranelid mot världen!
Nej, men seriöst. Vart är Melodifestivalen på väg? Danny, något wanna be One Direction band, SEAN BANAN??
Det var bättre förr med Carola och Kicki Danielsson och alla klitchiga låtar och fula frisyrer och färgglada kläder..
Men nu ska jag packa upp lite granna, har anländit till moder och ska bo här i två veckor. :) Haha, det första Agnes sa när man kom var "Har du kri... krick... har du gjort illa benet?"

Hon blev besviken när jag sa att kunde gå utan dom. (Y)
Nu ska jag packa upp som sagt. Bye!
Här har ni Sveriges skönaste tröja också. Och ja, jag har gått upp femton kilo på en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0