Misslyckat Knä

Förlåt för att jag inte bloggat men har varit upptagen felra kvällar i rad den här veckan! I måndags var det kör och sen plugga, i tisdags sen match och sen sova, igår var det träning och sen akuten.
Ja, jag fick en smäll på knät så att det bara knäckte till och rätt som det var så satt man på en säng på akuten med ett knä som såg ut som en melon/potatis/sackosäck. Riktigt äckligt och fult alltså. Fast de visste inte riktigt var det var, kunde vara något med korsbandet, knät var för svullet för att se det nu. Men efter tre timmar efter att ha röntgat och får benet avvridet av en ortoped och sånt så sa de att det i alla fall inte var brutet! (Y) Fast får inte träna på typ över en månad, men huvudsaken är jag kan spela tills Göteborg! :) Just nu får jag gå runt med baandage och kryckor, men det går bra ändå.
Nu ska jag kolla på Project Runway och sen ska jag åka och kolla på träningen.
Bara för att man har kryckor kan man vara lite fin fin ändå. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0