Marängtårta!

Agnes ville ha makaroner med korv till middag. Och jag som hade hoppats på tacos eller något annat gott. Men det blir i alla fall marängtårta senare så jag är nöjd. :)
Senare ikväll är det tv som gäller! Först Top Model och sen Desperate Housewives. (Y) Haha, nu när Emelie var hemma så ladda hon över första till sjätte säsongen av Despetare Housewives. Såg första säsongen på över 20 avsnitt på tre dagar. Det var typ det jag gjorde på mitt sportlov.
Nu ska jag invänta tårta. Im da boss in da house you know! Eller jag önskar att jag vore det..
Oh, what a beautiful girl!



Visade hur man kunde posa. Hon verkade klara det helt galant på egen hand... (Y)

Yeah, sisters! <3

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Haha, sista bilden är så klockren!

2012-03-13 @ 22:19:47
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0