God Kväll

Nu har jag packat allt inför imorgon och ska snart fika och sen sova. Kommer bli en lång dag imorgon! Fast innan jag ska fika ska jag sitta och fixa några tidsinställda inlägg. Kan ju vara lite kul för er att läsa tänkte jag.
Inte?
Nehe.
Men gör ändå till den som vill läsa. ÄR så grymt taggad inför Götet! Första matchen vi ska spela möter vi ett tysktlag. Tänker typ på stora 1.80 cm långa björnar med ihopväxta ögonbryn och mustach som hat storlek 44 i skor. Fast jag har väl fel, de är säkert jätte fina flickor som pratar konstigt bara.
Önska mig lycka till så får ni njuta av mina tidsinställda inlägg. :)
Pusseli puss puss!

Som sagt, de är säkert fina och vackra. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0