Raseriutbrott

Såg nyss en video på fejjan som gjorde att mitt hjärta brast. En fyra minuters lång videoinspelning när en mamma slår sitt barn som bara måste vara några månader gammal. Varför är man så djävulsk dum att man slår barn??!! Vad är det som gör att man slår ett barn som inte kan försvara sig, särskilt det här barnet som knappt kunde lyfta på huvudet? Mamman sparkade barnet i magen, slog den med en kudde tills han la sig ner, knuffade iväg honom när han ville upp i hennes famn och på slutet slog hon han till och med i ansiktet...
DET HÄR ÄR VARFÖR JAG SKA ADOPTERA ALLA VÄRLDENS BARN SOM HAR HELT UPFUCKADE FÖRÖLDRAR!
Någon som vill joina mig?
(tänkte ladda upp videon, men den är för hemsk för att se så gör inte det.)

Jag var glad innnan jag såg videon. Så arg just nu på den där mamman att jag vill binda fast hennes armar och ben så att hon inte kan röra sig och sen ska jag slå henne med en stenkudde och till sist ska jag slå henne i ansiktet hårdare än Superman och sen ska hon få bo på en fängelsetoalett resten av livet. Eller jag ska i alla fall be någon annan göra det, för jag tycker fortfarande inte om att slåss. Och lillpojken ska jag ta hem och så ska jag krama honom 24/7 och få honom att känna sig älskad som en liten bebis ska känna sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0