Varför?

En sak som jag inte förstår mig på är min största fobi. Uppstoppade djur.
Det är ju typ världens fränaste uppfinning; att kunna stå och titta och klappa på ett djur utan att det far illa av det (dåligt ordval, djuret är ju dött, såklart de har fart illa av det) och de rör sig ju inte direkt. När jag var liten älskade jag att gå och kolla på Kulturmagasinet här i Sundsvall på uppstoppade djur (fast jag var lite små rädd då också), men sen där i trean så vaknade jag typ upp en dag och bah "Hata uppstoppade djur."
Folk tycker att det är hel sjukt att det är min största fobi och det tycker jag med, men så är det. Skulle jag vara tvungen att stå bredvid en uppstoppad ekorre skulle jag gråta i floder, jag har svårt att ens vara i samma rum som ett äckligt, fult, uppstoppat djur. USCHA! Ryser av att ens tänka på det!
Men jag får fortsätta att nöta den frågan tills jag en dag kommer fram till ett svar. (Y)
(vågar inte lägga ut en bild på ett sånt där fult djur, är för feg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0