And This Is Crazy

Jag har ont i halsen. And i don't like it. För det är säkert Wilma som har smittat mig med sitt feber/ont i halsenvirus, eller så skrek jag sönder rösten på kören idag. Hoppas på det andra. (Y)
Men var på kör idag i alla fall och sen gick jag hem och läste asa mycket i deckaren som man tydligen skulle ha läst klart den här veckan. Har typ 100 sidor kvar, lyckat!
Hatar vädret ute nu också! Asså jag har tagit fram dunjackan, men när jag tar på mig den är det äckligt varmt ute och ingen kotte har på sig dunjacka. Så när jag tar den sletna gröna då är det svina kallt uta och alla har klätt på sig så att de ser ut som värsta eskimoerna. Kan inte bara snön komma och det blir 10 - direkt så att man vet vilken jacka man ska ha? 
Mes Julia här, barn svälter och folk dör i Gaza every day och jag snackar jackor. Shit asså...
Såg mina killar i bakrunden och bah "Gaaash!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0