Blir Så Less

Sju minuter kvar på sista matchen och får värsta smällen på knät. Samma knä och precis samma smäll som i vintras. Så nu är det lika svullet och gör lika pissoff ont. Blir så himla less och arg! Förra gången fick jag ju inte spela på nästan två månader så hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir lika länge den här gången!
Åh, blir bara arg av att tänka på det!
Så vi lämnar det.
Idag spelade vi två matchet men förlorade båda. :/ Fast det märks att vi utvecklas asa mycket och vi blir bara bättre och bättre för varje match. Nu ska jag kolla på Så mycket bättre med da family och sen ska jag nog kolla på en film och mysa med mitt potatisknä. (Y)
Imorgon har vi ju en sista match att spela så ska åka och kolla på den och hoppas att vi lyckas vinna den. :) Sen måste jag plugga det sista inför provet på måndag också :O Får inte glömma det!
Hej då på er.'
Hehe, känns bra att weheartit kan få mig att flina i sånna här situationer :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0