Fritiof Night

Idag täntke jag sova bort halva dagen och bah chilla men så vakna jag halv tio. Och det var inge mysigt att ligga i sängen och vara kissnödig så jag gick upp vid tio. 
Men idag har jag duschat bort ett smörpaket och jobbat ikapp i matten. (Y) Ikväll ska jag vara med Fritiof, var länge sen jag var med henne utanför skolan. Not good. Så det blir nog hur kul som helst! :)
Sen imorgon ska jag först till kyrkan och gå någon evangelieprocession. Typ hålla i ett kors och gå runt lite granna. Sen ska vi spela match mot Jämtlands pojkar 99:or, hoppas vi vinner. Kommer kännas lite tufft annars. 
Nu ska jag lyssna på musik och girla runt på weheartit. Älskar den sidan 
Byee!
Jag och Fritiof. Every. Single. Day.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0