The Akward Game

Den där matchen var grymt akward. 13 åriga pojkar som är rädda att deras händer ska hamna på helt fel ställen och lilla jag som tog tre styckna i skrevet. Av misstag dock. Haha, bara blicken man fick när dom skulle spela försvar på en... Åh, oslagbar!
Fast vi förlorade den matchen, för de var riktigt bra. Fast det hade vi egentligen räknat ut att vi skulle gö, pojkar som spelar i Jämtland säger det mesta för oss. 
Nu sitter jag och smsar och kollar på Beck and tomorrow är det skola. Är träning på kvällen också, men den börjar halv nio och mors bil är sönder så får se om jag pallar att ta bussen annars skippar jag den. 
Nu ska jag bruscha tänderna innan reklamen är slut. 
Goder kväller! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0