To The Church Gård

Igår var det Twilight premiär och herre min gud vad bra den var! Sara satt och storgrät på slutet och jag skrek och pekade med mitt arga finger mot filmen som om det skulle hjälpa.
Den var riktigt bra, och tycker det är synd att det inte kommer någon mer film. :( Fast för att vara den sista filmen i en serie som var den bäst. Ever. Forever. 
Ikväll är det konfaträff - på kyrkogården. Är det bara jag som tycker att det är jobbigt att gå på kyrkogårdar för det känns som att man "kliver" på dom som ligger där? Låter skit wierd men det känns som att man invaderar ett ställe där de döda ska ligga och ha det bäst. 
Men vi pratade förut efter skolan om vi skulle gå på Big Boy och äta innna träffen men får se hur det blir med det.
Nu ska jag kolla klart på Top Model. 
Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0