9/11

Jo, idag är det 11 September så vi kan väl bara för nån sekund tönka på alla tusentals som dog pågrund av elaka människor i ett flygplan.
 
Så nu när vi gjort det kan alla bli galda! :D Nej, men idag har jag faktikst suttit med läxor och skoljobb hela eftermiddagen, Tröttnade vid halv sju så då gick jag till ´Södermalm och spelade lite foreveralone basket och nu är jag hemma igen. Ska duscha och sen ska jag käka vindruvor (Fritiof som skrev på sin blogg att käka är ett fult ord. Du har fel. Käka är ett asbra ord.) och kanske läsa lite mer läxor. 
Och imorgon är det skoljoggen på skolan -.- Hatar att springa. Men får väl jogga/gå/krypa/åla mig ett varv runt sjön och sen på kvällen ska jag träna! Hoppas jag för förkylningen börjar nog försvinna och har missat två träningar! Inte bra! 
Nu ska jag duscha och ha det mysigt med mina läxor. Fast inte samtidigt alltså.
Tyck den va väldans gullig já

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Om jag tänker på dig undertiden jag har skoljoggen imorgon, så kan väl du tänka på mig okej? Skoljoggen är bara tråkigt. Fast hellre gå "Hälsans stig" än ha lektioner! Dessutom får vi göra massa samarbetslekar/övningar efteråt. Förr fick vi festis och bulle MEN NU HAR DEM BYTT UT BULLE TILL ÄPPLE!

2012-09-11 @ 22:07:32
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Ida. R

Nu blev jag arg, JAG HANN INTE SKRIVA KLART MIN KOMMENTAR! Vart var jag? Jo, just det!
JAG VILL HA FIKA, INTE FRUKT! Efter vi har varit duktig och gått/sprungit får vi väl unna oss en liten bulle? Nejnej, vi får frukt. Man blir bara fisig av frukt och äpple fastnar mellan tänderna och man blir kladdig. Ska nog gå runt med en skylt med en text som lyder: "BULLE TILL FOLKET!". Det kör jag på. Det blir skitbra!

Svar: Kan komma och hälsa på så går vi till rektorn tillsammans och klagar (Y)
Julia Johansson

2012-09-11 @ 22:10:02
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Ida. R

Verkar som min klass har startat en trend att lägga upp en egobild på klassens fb-sida med en ursäkt till att slippa skoljoggen imorgon?
Richard: "örjar känna mig krasslig.. Men kämpa hårt imorn, blir hemma och vilar upp mig in för timsbo! Tagga Gunnel!"
Jonathan: "Feber jag åh, får se hur det blir på torsdag klassen!"
Carolin: "Halkade på tvålen i duschen nyss, får se om jag kan springa joggen imorgon alltså!"

BF2 alltså...

2012-09-11 @ 22:39:26
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0