A Pink Flower Is Not Always A Pink Flower

Åh, är så trött hela tiden!! Längtar tills helgen, då ska jag sova gärnet! Ikväll ska jag träna i alla fall, tränade inte i måndags, för att mamma fick reda på att jag hade ont i halsen och då är det typ dödsförbjudet att träna! Sen så hade jag grymt ont. Men nu är det över så ikväll ska jag träna loss! Eller vi ska skjuta en massa och sätta 100 skott. Kommer nog ta sin lilla tid (Y) 
Nu ska jag vänta tills maten blir klar (pannkaka in my  ♥) och sen ska jag nog åka.

Haha åh  ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Zayn: Move!
Harry: Woow! Shit, shit, shit!
Zayn: Ouups!

2012-09-05 @ 18:19:30
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0