Bajs Sovande

Okej, jag sov inte många timmar inatt. Haha, förut vid typ tre tänkte jag bara sova i nån timme för jag var as trött, sen vaknade jag av att pappa kom hem vid halv elva... Asså ååhh, sov sju timmar, kommer aldrig kunna somna om igen. :( Haha, tydligen hade pappa sagt att det var mat och jag bah" Graaawmlgjas..." till svar så han trodde jag skulle komma upp, men sen åkte han iväg och när han kom hem sov jag fortfarande. 
 
Är det bara jag som får, typ ångest när man sover på "fel tider"? Jag måste somna senast två på en helg och vakna innan tolv annars känns det som att jag har slösat bort en hel dag på att sova. Haha, tycker värsta synd om Sara. Varje gång jag sover där somnar vi kanske 3-5 på morgonen men jag är den som väcker henne elva och säger att jag inte vill sova mer. Sen resten av dagen är jag ett spöke för att jag är så trött, men jag mår typ bra ändå för jag har ju inte sovit bort hela dagen. (Y) As wierd, jag vet.
Fast nu ska jag försöka sova igen, är fortfarande trött så hoppas jag somnar. God natt! :)
Wow, vilken goding...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0