Da Skogsmulle

Jag är typ så långt ifrån skogsmänniska man kan komma. Och imorgon ska jag sova ute en hel natt. I tält. En hel natt. Då det är as kallt. I ett tält. En hel natt.
Det är alla åttor och nior på skolan som ska ut och ha "friluftsliv". Vi ska vara skogsmullar i ett dygn. Gå rakt ut i skogen till en stuga vi inte får sova i. För vi ska sova utanför stugan, i tält. Sen ska vi ju laga mat, sätta upp tälten och överleva utan fejjan i ett helt dygn. Kommer bli en serious utmaning. 
Så nu ska jag packa ihop allt i fars fina lila, 90-tals ryggsäck och sen ska jag sova.
Juste, har skolfoto imorgon också! Shit, ska man ha fina kläder då? 
Fast har nog redan löst det..
Kör på denna pose och outfit imorrn. Det kommer bli bra :)
 

Kommentarer
Postat av: Ida Rubensson

SHIT! Jag har också skolfoto imorrn, och jag ska laga ett linne tills dess! Stressad....

2012-09-20 @ 21:04:18
URL: http://idarubensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0