En Väldans Bra Låt

Sen förra inlägget har jag storstädat rummet med Wilma. Eller hon satt på sängen och skrattade åt mig medans jag slet med dammsugarn och att byra sängkläder. Att byta sängkläder är as svårt! Kräver flera årsträning för att få till det rätt! Och så har jag kollat på She's The Man. Små rolig film med en massa tvättbrädor och snygg snygga pojkar (Y)
Men sen har jag lyssnat asa mycket på en låt på sistonde. Little Talks med Of Men Or Monsters. Det är så grymt jätte bra! Typ såhär härlig och lite mystisk (ska bli musikkritiker när jag blir stor, ja). Här har ni låten, njut och somna in till den. Själv ska jag kolla på ett litet New Girl och sen ska jag sova.  
Tips från coachen också, små läskiga typer i videon. Rekomenderar inte att kolla på den när ni sitter i ett hörn i ert rum i mörkret. Tänd lampan först :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0