Little Drama

Idag serrni har det varit drama i Heliås naturvetenskapliga friskola. Ja, det är namnet på min skola. Onödigt långt och gör så att skolan låter skit tråkig. 
Men som sagt, drama. Idag skulle alla tjejer i åttan och nian ta spruta mot livmoderhalscancer. Vi har typ vetat om det i två veckor men alla valde att flippa ut idag. Flera grät, skakade av rädsla, hatade sprutor och en svimmade. Själv var jag hur cool som helst. Berodde nog mycket på att sköterskan sa att jag skulle tänka på fina killar medans jag fick sprutan. Det funkade glalant!
Men alla överlevde och hon som svimmade mår toppen som igelkotten (Y)
Nu ska jag käka macka och IMORGON ÄR DET FREDAG! AAHH, SÅ PEPP! ÄNTLIGEN SOOOVA! Älskar att sova. Ska älska gud för alltid för att han låter oss sova.♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Detta kommer vara jag hela helgen. 

Och det här är jag på måndag morgon. Inget slår mitt humör en tidigt morgon  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0