Take My Hand Ang Hold It Tight. Then Take Up To The Mountain So That We Could Touch The Clouds.

Asså var faktiskt peppad inför träningen idag men shit vad ont i halsen jag har! Och är skit trött också. Men träningen börjar ju inte förrän om typ två timmar så jag får väl se. Annars får jag väl ta en promenix till Ica och köpa halstabletter eller åka och kolla på träningen. Fast det är en och en halv timme och slutar tio på kvällen så det är kanske inte riktigt värt det?
Vi får se helt enkelt.
Hoppas bara det inte blir värre, vill inte bli sjuk på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Nu har jag löst mysteriet med Nicki Minaj. Hon uttalas Min aj (om du tänker aj på svenska med engelskt dialekt/uttal)

2012-09-05 @ 15:11:49
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0