VMA

Inatt var det VMA och jag kunde inte kolla. :( Varför: för att det började 02.30 och jag är en omänskligt sur jävel om jag inte får sova mina åtta timmar. 
Men gissa vad? ^^ ONE DIRECTON VANN!! :D Faktiskt tre gånger! Vet inte riktigt vad de vann för, men de vann stort över Justin Bieber en gång så jag är lagom lycklig just nu!  Ida gick upp inatt och såg det så får be om en upplysning senare ikväll. (Y)
Nu ska jag kolla på lite New Girl och käka ostkråkar :) Mumma bumma gumma!
Fina pojkar ♥

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Bieber vann inget pris, HÄHÄHÄHÄ
De vann "Best new Artist, "Best popvideo" och "Most shared worthy video" :D De vann alla kategoerier de var nominerade i!

2012-09-08 @ 14:17:32
URL: http://loppaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0