16 Days

Tänkte blogga nu för att visa världen (Ida) att jag lever. Så hej, jag lever. 
Jag går i skolan, pluggar ihjäl mig, försöker hinna med allt, skriker sönder lite på kören då och då, tränar lite här och där och får smått panik över att det snart är One Direction konsert!! Asså, har nog inte förstått att jag faktiskt ska se dom. Lovar att jag kommer sitta och gråta hela kvällen under konserten för då kommer jag insé att det faktiskt händer på riktigt, haha. Mesprupp jag är.
Nu ska jag göra engelska läxa och sen måla naglarna! Och duscha måste jag göra också, dushcar 24/7 nu för tiden. Löve it.
Varsågod Julia, Amanda, Carro, Hanna och Ida. Ska blogga mer, säger vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0