Dr. Martens

Hejsan. Idag plockade vi blåbär med skolan, för imorgon ska vi få blåbärspaj. Mums liksom. Sen får jag den andra delen av min lön snart och då funderar jag på att köpa ett par Dr. Martens! :D Gash, vet inte hur länge jag velat haft ett par, men de är så pissigtdyra så har aldrig köpt några. Sen började precis alla använda Dr.Martens så har suttit och dreglat över vilka fina skor dom har och suckat över mina Din Sko skor. Men nu ska jag nog punga ut pengar och köpa ett par. Men vet inte vilken färg! Svarta är ju smarta att ha, men ville ha vinröda men nu har typ alla mina kåmpizar köpt vinröda och då kanske det ser lite kul ut om jag köper likadana. Sen finns det mörkblåa, det kan ju vara fetballt och vita är ju väldigt snygga dom med. Vi får seee hur det blir, får fråga mor om råd. Hon är klok.
Nu ska jag käka macka och sen sova.
Mörkgröna är också fina. Orkar inte.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag tycker du ska satsa på svarta! Stilrena och kommer passa i fler år! Risken finns att röda, osv. är inne nu, men att du tröttnar efter ett tag. Plus att svarta passar till alla sorters kläder/färger.

PUUUSSSS

Svar: Jo, det blir nog svarta! :)
Julia Johansson

2013-08-23 @ 07:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0